Використання лайтбоксів в зовнішній рекламі

Четвер 19 Квітня, 2018

Лайтбокс, або світловий короб являє собою об’ємну конструкцію, передня панель якої виконана з напівпрозорого матеріалу, а задня оснащена елементами підсвічування. На лицьовій стороні короба розміщується інформація про товар, послугу або компанії, яка підсвічується і виділяється за допомогою світлодіодів, неонових трубок, люмінесцентних ламп або інших джерел світла. Якими відмінностями і перевагами володіє виготовлення зовнішньої реклами з використанням таких конструкцій і кому вигідно їх використовувати?

Особливості та гідності лайтбоксів

Світлові короби займають особливе місце серед інструментів зовнішньої реклами. Вони поєднують в собі такі очевидні плюси, як простота конструкції, висока функціональність і ефективність.

Залежно від цілей і специфіки реклами лайтбокс можна додати будь-який розмір і форму. Короб може бути виконаний у вигляді простого прямокутника або квадрата, а також мати форму кола, стрілки або іншої фігури. Світіння може бути статичним, тобто не змінюються, або динамічним, яке передбачає використання різних світлових ефектів.

Головною перевагою лайтбоксів в порівнянні зі звичайними банерами, вивісками та іншими різновидами зовнішньої реклами є наявність підсвічування, яка робить конструкцію добре помітною. Світловий короб видно в будь-який час доби і за будь-яких погодних умовах. Іншими важливими перевагами цього типу реклами є:

  • Можливість легко замінити зображення. Коли виникає необхідність в розміщенні іншої рекламної інформації або зміні дизайну постера, не обов’язково замовляти новий лайтбокс – досить замінити зображення в колишньої конструкції.
  • Мобільність. Конструкції невеликого розміру можна розміщувати на пересувних об’єктах – автобусах і автомобілях.
  • Економічність. Лайтбокс є міцною і надійною конструкцією, яка має гарну стійкість до перепадів температур і несприятливих умов, завдяки чому здатна зберігати високі експлуатаційні якості протягом декількох років.

Де можуть застосовуватися лайтбокси?

Практика показує, що лайтбокси вигідно використовувати для реклами наступних об’єктів:

  • будь-які торгові точки (від маленьких магазинів до гіпермаркетів і ТРЦ);
  • аптеки;
  • готелі;
  • бари, кафе, ресторани;
  • кінотеатри;
  • офіси.

Лайтбокси можна використовувати не тільки для зовнішньої, але і для інтер’єрної реклами. Вони успішно використовуються в супермаркетах, ресторанах, на виставках, одночасно виступаючи в якості рекламного носія та привабливого декоративного елемента, що прикрашає інтер’єр приміщення.