Якою має бути приваблива рекламна вивіска?

Середа 30 Травня, 2018

Власники магазинів і компаній по наданню послуг в прагненні залучити більшу кількість клієнтів, як правило, розміщують біля входу помітне повідомлення для цільової аудиторії, який мав би залишитися без уваги потенційних відвідувачів. Про те, що являють собою конкурентоспроможні рекламні вивіски, розповість данний матеріал.

На замітку підприємцям

Зоровий контакт перехожих з вивіскою часто триває лише кілька секунд, за які потрібно переконати потенційного клієнта увійти. Таким чином, зміст рекламної вивіски повинно максимально коротко описувати сферу діяльності і ключова перевага закладу. Слід уникати довгих фраз і намагатися використовувати шрифти без зарубок, які сприяють оперативному засвоєнню інформації контактної аудиторією.

Розмір літер і контрастність зображення повинні дозволяти людям без перешкод читати текст з відстані кількох десятків метрів. Таким чином, вивіска приверне увагу пішоходів, що пересуваються по іншу сторону вулиці. Особливу увагу слід приділити гармонійності кольорів тексту та фону рекламного повідомлення. Найефективнішими з точки зору читання є поєднання “чорний на жовтому”, “чорний на білому” і “білий на синьому”.

Рекламну вивіску рекомендується міняти в різні сезони, адаптуючи її колірне рішення до поточного часу року. Іншими словами, в містах, де взимку лежить сніг, периферійний зір перехожих буде погано реагувати на повідомлення, розміщене на білому полотні. Рекламна вивіска, що має зелений задній план, в свою чергу, ризикує загубитися на тлі листя дерев.

Повідомлення, адресоване на цільову аудиторію, можна зробити більш помітним, надавши йому динамічності за рахунок використання рухомих елементів. Вивіски закладів, що функціонують в темний час доби, повинні мати підсвічування. Якщо тротуар розташований впритул до будівлі, у перехожих активізується тунельний зір, і рекламне повідомлення в даному випадку рекомендується розміщувати на кронштейні, що виступає на фасаді.