Помилки в зовнішній рекламі, за яких вона не працює

Неділя 30 Вересня, 2018

Не треба так: 3 помилки в зовнішній рекламі

Головна мета будь-якої реклами – привернути увагу і збільшити прибуток. «Зовнішня реклама», розрахована на багатотисячну аудиторію, може серйозно посприяти просуванню бренду, підвищення його впізнаваності, і, як наслідок, вибухового зростання продажів. Хоча існує думка, що час зовнішньої реклами пройшов: вулиці мегаполісів перенасичені візуальним «шумом» і городяни навчилися фільтрувати потоки інформації, бомбардуючої їх в режимі нон-стоп. Але, як показує практика, хороша зовнішня реклама як і раніше ефективна. Якщо вона не працює, можливо, була допущена одна з критичних помилок, які призводять до втрати бюджету.

Хитромудрий шрифт і дрібні літери

Головна мета зовнішньої реклами – донести інформацію. Все інше, в тому числі, і естетика, – вдруге. Тому шрифт повинен бути простим, зрозумілим і читабельним, а хитромудрі вензелі і візерунки краще залишити для вітальних листівок. Те ж саме можна сказати про дрібних буквах: текст повинен легко читатися навіть на великій відстані, тому «дрібнити» тут неприпустимо.

Все і одразу

Широкоформатний друк – коштує пристойних грошей, тому рекламодавці часто намагаються розмістити якомога більше інформації на квадратному сантиметрі банера: асортимент, переваги, телефонні номери, адреса, і т.д. Але такі масиви тексту тільки на шкоду – перехожі, що поспішають у своїх справах, дивляться на вивіску протягом декількох секунд. А потім відвертаються і негайно забувають все, що прочитали. Якщо за ці кілька секунд вони не побачили на вивісці головного, можете вважати, що рекламний бюджет витрачений даремно.

Поза контекстом

Серйозний прорахунок, через якого реклама може виявитися не просто малоефективною, а викликати сміх, подив або гнів, – це ігнорування контексту. Простіше кажучи, коли недобросовісні виробники «зовнішньої реклами» не оцінюють особливості навколишнього середовища, зовнішній вигляд і зміст білбордів і вивісок, розташованих поблизу, може створюватися комічний або негативний ефект. Таку рекламу, звичайно, запам’ятають, але це якраз той самий випадок, коли краще б вона виявилася просто неефективною.