Різні елементи будівель, вуличні споруди, транспорт, щити і розтяжки давно вже щосили використовуються компаніями для просування своїх товарів і послуг. Такий інструмент маркетингу, як зовнішня реклама, – один з найстаріших. Не втрачає він своєї актуальності і сьогодні. Більшість людей є візуалами, а значить, красива вивіска чи білборд обов’язково привернуть їхню увагу.
Основне завдання цього виду реклами – спонукати потенційних клієнтів до певного дії: здійснення покупки, звернення за послугою , формуванню певних висновків про бренд або пропонованої їм продукції. Залежно від поточної стадії життєвого циклу рекламованого об’єкта вона може виконувати наступні функції:
З її допомогою можна представити рекламований продукт у вигідному світлі, залучити додаткову аудиторію і зробити бренд більш впізнаваним. У багатьох людей є приховані потреби, про які вони навіть не підозрюють. Зовнішня реклама виявить їх і переконає людину придбати пропонований товар або скористатися послугою. Це важливий момент, про який слід пам’ятати при розробці стратегії просування.
Існує безліч різновидів зовнішньої реклами, при виготовленні більшої частини з них використовується широкоформатний друк. залучення уваги потенційних клієнтів. Чим яскравіше і привабливіше рекламна вивіска – тим ефективніше вона буде працювати. А це запорука успішності бізнесу.