Цілі використання зовнішньої реклами

Киоск по продаже кофе с рекламной продукцией снаружи. Сверху на композитных фризах находятся объемные буквы, на стекле и пластике наклеены наклейки с информацией.

Четвер 5 Липня, 2018

Для чого потрібна зовнішня реклама?

Різні елементи будівель, вуличні споруди, транспорт, щити і розтяжки давно вже щосили використовуються компаніями для просування своїх товарів і послуг. Такий інструмент маркетингу, як зовнішня реклама, – один з найстаріших. Не втрачає він своєї актуальності і сьогодні. Більшість людей є візуалами, а значить, красива вивіска чи білборд обов’язково привернуть їхню увагу.

Для чого потрібна зовнішня реклама?

Основне завдання цього виду реклами – спонукати потенційних клієнтів до певного дії: здійснення покупки, звернення за послугою , формуванню певних висновків про бренд або пропонованої їм продукції. Залежно від поточної стадії життєвого циклу рекламованого об’єкта вона може виконувати наступні функції:

  • Інформативну. Використовується, коли необхідно вивести на ринок новий товар або послугу. Покликана поліпшити імідж компанії, сформувати сприятливе ставлення до її продукції, проінформувати людей про її призначення, вартості та післяпродажному обслуговуванні.
  • Спонукальну. Потрібно для створення підвищеного попиту в період зростання збуту. Часто грунтується на аналізі купівельної поведінки.
  • Нагадує. Застосовується, коли життєвий цикл товару досяг етапу зрілості. Головні завдання тут – переконати клієнта в правильності зробленого вибору і нагадати йому про наявність продукту на ринку. Нерідко це здійснюється шляхом демонстрацій задоволених покупців, які розповідають про своє придбання.

Які цілі досягаються завдяки зовнішній рекламі?

З її допомогою можна представити рекламований продукт у вигідному світлі, залучити додаткову аудиторію і зробити бренд більш впізнаваним. У багатьох людей є приховані потреби, про які вони навіть не підозрюють. Зовнішня реклама виявить їх і переконає людину придбати пропонований товар або скористатися послугою. Це важливий момент, про який слід пам’ятати при розробці стратегії просування.

Існує безліч різновидів зовнішньої реклами, при виготовленні більшої частини з них використовується широкоформатний друк. залучення уваги потенційних клієнтів. Чим яскравіше і привабливіше рекламна вивіска – тим ефективніше вона буде працювати. А це запорука успішності бізнесу.

Композитна вивіска для кав’ярні з друком та об’ємними буквами, які підсвічуються контражурним підсвічуванням. Основа вивіски виконана в стилі дерева.