Види і можливості інтер’єрної реклами

Середа 30 Травня, 2018

Інтер’єрна реклама, як правило, встановлюється у виставкових павільйонах і вестибюлях комерційних установ. У виробництві інформаційних носіїв даного типу зазвичай використовується широкоформатний друк і плотерна різка. Види і можливості інтер’єрної реклами освітить даний матеріал.

На замітку підприємцям

Нерідко в вестибюлях установ, що надають різні послуги, встановлюються штендери, інформують відвідувачів про те, який сервіс клієнти можуть отримати. Дану інтер’єрну конструкцію можна переносити з місця на місце і розміщувати комерційну пропозицію з двох сторін.

Нерідко великі компанії розміщують свій логотип в переговорних кімнатах, офісних приміщеннях і зонах прийому відвідувачів. Конструкція часто виготовляється у формі лайтбоксу, має внутрішнє підсвічування і встановлюється на стіні. Цей різновид інтер’єрної реклами дозволяє підприємствам поліпшити імідж корпоративного бренду.

Часто в вестибюлях різних установ можна побачити інформаційні стенди. Інтер’єрна конструкція найчастіше виготовляється з пластика і має прозорі кишені, в які можна вставляти паперові листи з інформацією. Стенди дозволяють повідомляти відвідувачів установи про останні новини, ціновій політиці компанії і т. Д. Також конструкція може використовуватися як дошка пошани підприємства.

Виступати в якості рекламного носія здатна і стійка ресепшен, на якій розміщується символіка компанії. Таким чином, відвідувачі вже при вході в приміщення знають, де можна отримати консультацію від представників шуканої фірми.

Вітрини є атрибутом не тільки зовнішньої реклами, але і інтер’єрної. Демонстраційний майданчик, оснащений підсвічуванням і має привабливий рельєф, здатний істотно збільшити збут навіть тієї продукції, яка не користується попитом у покупців, будучи розміщеної на звичайних магазинних полицях.

Ще одним видом інтер’єрної реклами є покажчики, що виготовляються, як правило, у вигляді настінних табличок або наклейок. Інформаційний носій дозволяє покупцям швидко знаходити потрібний відділ торгової точки, і в магазинах не утворюються великі черги.