Вимоги до макетів для широкоформатного друку

Субота 8 Січня, 2022

Вимоги до макетів для виготовлення широкоформатного друку.

Для того щоб виготовити правильний макет для широкоформатного та інтер’єрного друку, потрібно дотримуватися деяких технічних правил, які полегшать та прискорять виготовлення продукції, а без дотримання деяких з них виконання Вашого замовлення може бути просто неможливим. Наші дизайнери із задоволенням виготовлять будь-який макет за Вашими вподобаннями, але для тих, хто хоче заощадити бюджет, або просто хоче розробити дизайн своєї поліграфічної продукції сам, ми поділимося основними вимогами, які будуть тут описані.

Якщо ви шукаєте вимоги до макетів для друку банера, наклейок, білборда, розтяжки, або плаката, то про все ми розповімо в цій статті. Всі ці вироби належать до продукції, виготовленої за допомогою методу широкоформатного друку.

Формат файлу для широкоформатного друку

Різні друкарні мають свої правила до подачі файлів на виробництво, але більшість із них приймає растрові файли у форматі TIFF, що спрощує проведення замовлення через відсутність додаткових конвертацій. Також при цьому виключаються проблеми, які можуть виникнути з кольором або розміром зображення після експорту в потрібний формат.

В індивідуальних випадках менеджери можуть приймати макети з подальшою їх конвертацією з таких форматів, як CDR EPS PDF AI, але перед запуском до друку повинні надати клієнту прев’ю для перевірки правильності збереження об’єктів, кольорів і розмірів макета.

Розмір файлу 

Банер з широкоформатним друком в процесі виготовлення

Широкоформатний друк

Розмір, навіть найбільшого файлу для широкоформатного друку, не повинен перевищувати 500 mb, цього можна досягти шляхом правильної роздільної здатності і допустимого стиснення. Макет для друку потрібно готувати в масштабі 1:1, тобто в оригінальному розмірі, в якому має бути готовий виріб. Всі слої повинні бути зведені в один, що дуже позитивно позначиться на розмірі файлу. Так само можна використовувати LZW стиснення, що не позначиться на якості. При виготовленні макета для широкоформатного друку варто враховувати те, з якої відстані читатиметься інформація і правильно вибирати розміри шрифтів.

 

    

Роздільна здатність зображення для широкоформатного друку 

При створенні макета для широкоформатного та інтер’єрного друку  потрібно враховувати такий фактор, як роздільна здатність, який безпосередньо відповідає за якість готових виробів, але може бути невиправдано завищеним, що потягне за собою збільшення розміру файлу і проблеми при його відправленні, або збереженні.

То якою має бути роздільна здатність файлу? Роздільна здатність безпосередньо залежить від розміру макету, тобто, чим більше макет, тим менша роздільна здатність. На маленьких макетах (листівки, наклейки, флаєри) присутня велика деталізація і перегляд їх здійснюється з маленької відстані, то і роздільна здатність повинна бути більшою, роблячи макет на великий банер, об’єкти будуть більші і дивитися на них будуть здалеку, то роздільну здатність потрібно робити менше.

Відповідність площі та роздільної здатності макета можна переглянути в таблиці нижче:

Площа макету, м2 Раздільна здатність, пікс/дюйм
Менше 0,25 200 – 300
0,25 – 1 100 – 150
1 – 10 72 – 100
10 – 18 56 – 72
Більше 18 30 – 56

 
Колірна модель 

Для широкоформатного та інтер’єрного друку використовується колірна модель CMYK, не допускається вставка об’єктів RGB. Чорний колір у макетах для широкоформатного друку потрібно робити композитним C-30%; M-30%; Y-30% K-100%, інакше він не вийде насиченим. Максимальна сума відсотків заливки всіх фарб у композитному кольорі не повинна перевищувати 280%, так як це погано позначиться на якості друку через велику перезаливку.

Виконуючи вимоги до макетів для широкоформатного друку, викладені у цій статті, Ви можете бути впевнені, що вся продукція буде виготовлена ​​з найкращою якістю в найкоротші терміни, а ми можемо приймати файли в роботу без додаткових конвертацій. Якщо все, що написано вище, здається для Вас дуже складним, наші професійні дизайнери підготують всі макети з урахуванням корпоративних кольорів, логотипів та іншого, а Вам залишиться тільки дивитися, як результат нашої роботи приносить тисячі нових клієнтів.