Як правильно зробити макет банера?

Підготовка дизайнером макетів банерів для кіоску з продажу м'ясної продукції

Понеділок 2 Травня, 2022

Як зробити макет банера?

Створення рекламних банерів може стати хорошим способом залучення аудиторії до нового бізнесу і збільшення продажів, презентації продукту вже давно відомому на ринку бренду.

Щоб рекламна кампанія показала ефективний результат, мало просто виготовити банер. Потрібно попрацювати над макетом з дизайнерами та фахівцями з друку, які допоможуть вам передати всі цінності компанії стильно, дохідливо та вигідно для потенційних покупців.

Які психологічні фактори слід враховувати перед тим, як замовляти друк рекламних банерів?

Виготовлення макетів для друку банерів для подальшого брендування магазинуКожна людина сприймає інформацію та зображення по-різному. Проте є універсальні чинники впливу реклами на людину. До них відносяться:

  • Якість зображення

Людині з гарним зором навіть на банері 2 на 3 метри буде складно прочитати інформацію здалеку, якщо якість картинки спочатку погана. Тому під час підготовки зображення до друку переконайтеся, що вибрали правильний варіант або всі елементи виглядають так, як ви задумали.

  • Деталізація картинки

Психологи відзначають, що людське око найчастіше чіпляється за складні, деталізовані малюнки. Такі зображення залишаються в пам’яті і спонукають розгадати приховану загадку. Такий спосіб може бути цікавим рішенням для друку банера великих розмірів, який буде знаходитись у місцях, де люди зазвичай на щось очікують. Наприклад, на заправці. Тим не менш, надто складні картинки не завжди можуть правильно передати цінності компанії, інформацію, яку вона бажає донести до покупців, розповісти про продукт.

  • Шрифти

Шрифт повинен легко читатись, відповідати тематиці бренду. Наприклад, щоб відповідати попередньому пункту, з вивіски або інформації на банері варто зробити нескладне, відразу зрозуміле потенційному клієнту шифрування, або перевернути літери. Цей метод підійде для кафе, торгових центрів, магазинів сучасного одягу, але не аптек та нотаріусів.

Але є й універсальна порада. При виготовленні рекламного банера розміщуйте найважливішу інформацію у верхньому лівому куті макета, оскільки люди зазвичай швидко сприймають текст ліворуч, зверху вниз. Винятком може бути японська продукція чи використання елементів японської культури. У такому разі доречним дизайнерським рішенням розмістити важливу інформацію у верхньому правому кутку макета, адже японці читають справа наліво.

  • Знайомі образи та стійкі асоціації

При виготовленні банера зверніться до власних асоціацій. Що ви уявляєте, коли думаєте про власний бізнес? Які ключові слова характеризують ваш бренд? Надійність, безпека, доступність? Намалюйте комфортну домашню атмосферу. Оригінальність, пристрасть, молодість? Пограйте з яскравими квітами та провокаційними фото. Приємний смак? Розмістіть якнайбільше фото вашої продукції, щоб у людей, що проходять повз, слинки текли від бажання її спробувати.

  • Пропорції та перспектива

Занадто великий текст при невеликому зображенні продукту не привертатиме увагу потенційного клієнта. А велика фотографія продукту може сподобатися аудиторії, але із дуже маленьким текстом, вона просто не побачить, куди їй звернутися за покупкою.

Додатково коли ви вирішили замовити банер, можете подумати над освітленням. Це допоможе привертати більше уваги в зимовий час, коли рано темніє, і вночі, якщо банер розміщений у цілодобових магазинах, дорогах, заправках, аптеках, зупинках транспорту.

Чи важлива колірна гама?

Підібрати правильні кольори — одне з найскладніших завдань, яке потрібно вирішити, перш ніж надрукувати банер. Занадто світлі відтінки можуть загубитися на тлі у сонячні дні, а яскраві не завжди можуть описати цінності бренду. Наприклад, вони точно не підійдуть для квест-кімнати у стилі хорор.

Замовляючи друк рекламних банерів, пам’ятайте, що червоний колір сприяє дії, але може викликати тривогу і агресію. Синій колір символізує спокій та гармонію, підійде туристичним компаніям, тематичним кафе, океанаріумам. Жовтий – сонце, тепло та позитив. Зелений – стабільність та надійність.

Звучить складно? Не страшно. Звертайтесь до нас. Ми проконсультуємо з приводу ціни банера 3х6 та інших розмірів, допоможемо підібрати ідеальну конструкцію та створити стильний, ефективний макет для вашого бренду.