Брендування вітрин перфорованою плівкою

Замовити брендування вітрин в Києві

Етапи розробки

1

Зняття розмірів з об’єкту.

Для брендування вітрини кіоску перфорованою плівкою One way vision потрібно розробити макети з урахуванням розмірів всіх вікон та віконних профілів між ними. Для цього наші спеціалісти знімають та фіксують всі ці розміри для подальшого їх використання дизайнером для створення макету в цифровому варіанті та погодження його замовником.

2

Друк зображень на перфорованій плівці.

Підтверджені замовником макети запускаємо в друк на перфоплівці, який виконується за допомогою широкоформатного принтера з інтер’єрною якістю. При даному методі друку використовуються екосольвентні фарби, які стійкі до змивання та вигорання під дією сонячних променів на протязі тривалого часу.

3

Обробка надрукованих зображень.

Після закінчення процесу друку та повного висихання фарби вироби ще раз перевіряються по якості та підрізаються в розміри, які були закладені дизайнером в файлах. Це робиться за допомогою різака, або ножицями, якщо розмір зображення перевищує ширину різака.

4

Поклейка перфорованої плівки на вітрину.

Готові вироби з перфоплівки доставляються на об’єкт та клеються на скло вітрини за допомогою спеціальних інструментів, яке попередньо вимивається і обезжирюється. Наші спеціалісти багато років займаються даним методом монтажу плівки, тому виконують все бездоганно. Готова вітрина приваблює перехожих своєю унікальністю, а властивість даного матеріалу дає змогу частково закрити магазин від потрапляння сонячних променів всередину і залишити частковий огляд з середини приміщення.

Маєте схожий проект?